Lisianthus Technology SRL
Dezvoltator aplicatie Manager Service UtilajeSoftware performant pentru gestiune service utilaje (constructii, agricole, industriale, interventii)
Lista de prețuri
Plata abonamentelor la aplicația Manager Service Utilaje se face online cu card Visa sau MasterCard. Plata se face prin procesatorul de plati NETOPIA si este complet securizata.
Prima luna din momentul inregistrarii este gratuita, apoi abonamentul trebuie platit lunar inainte de data expirarii, in caz contrar accesul va fi restrictionat doar la vizualizarea datelor.
Pentru a achiziționa un pachet, vă rugăm să dați click pe butonul CONECTARE de mai sus, iar apoi să vă creați un cont în aplicație, unde veți putea selecta tipul de abonament dorit.
La preturile abonamentelor de mai jos se pot aplica anumite discounturi.
Prețuri abonament Manager Service Utilaje
Pachet Profesional
– Generare documente facturi, devize, lucrari. Integrare cu ANAF prin export in format E-Factura.
– Gestiunea lucrarilor si a ofertelor.
– Sablon de selectie piese.
– Sistem de memorare a codurilor de piesa si a pretului pentru fiecare client / vechicul.
– Interfata de programare a lucrarilor cu vizibilitatea la nivel de zi / saptamana / luna.
– Actualizare rulaj in timp real prin notificarea prin SMS a clientului pentru transmiterea rulajului lunar.
– Suport pentru importul fisierelor cu rulaje generate de aplicatii de monitorizare prin GPS.
– Suport pentru adaugare revizii pe modele de utilaje.
– Asistenta prin telefon sau pe chat.
– Numar nelimitat de SMS-uri generate din oferte.
– Gestiunea stocurilor de piese si materiale cu descarcare automata prin devize si facturi si incarcare prin NIR-uri, rulaj stoc.
Pachet Premium
În plus față de Pachetul Profesional mai conține următoarele facilități:
– Flux de lucru cu notificari intre departamente (receptie, distribuire, mecanica, ofertare, facturare, verificare) pe baza de roluri.
– Clocking (inregistrare timpi de lucru pe constatari, reparatii).
– Galerie imagini cu vizualizare rapida a fotografiilor si clipurilor la nivel de constatari sau la nivel de lucrare.
– Adaptare tableta.
– Suport prioritar.
– Suport pentru Asigurarea Calitatii.
– Semnatura digitala pentru GDPR, receptie, predare si salvare la nivel de lucrare.
– Customizari specifice.
Abonamentul poate fi lunar, semestrial sau anual, iar valoarea sa se va calcula in functie de cerintele fiecarui client
Asistență tehnică
Abonându-vă la aplicatia Manager Service Utilaje veți beneficia de asistența tehnică pe care o oferim atât prin telefon, cât sau prin chat. Acest lucru vă poate fi util atunci când doriți să utilizați intensiv toate funcțiile aplicației pentru gestiunea unui service de utilaje.
Suport pentru GPS
Dacă folosiți aplicații pentru monitorizare prin GPS a utilajelor și doriți să importați aceste fișiere in aplicația noastră, puteți să realizați aceasta abonându-vă la Manager Service Utilaje.
Contactați-ne
Ne găsiți la telefon, email sau sediul firmei
Str. Mitropolitul Varlaam, Nr. 88A, Et. 1, Ap. 4, Bucuresti Sector 1
0723 28 39 32
admin@netcars-service.com